Sjukt effektiv

Idag har det varit en effektiv dag måste jag ändå säga. Jag har hunnit med föreläsning i skolan, varit på ikea, mailat på hund och kompleterat lite i grupparbetet i skolan. Fick köpt många bra saker som vi saknat i lägenheten och många andra saker också. Det är svårt att veta vad man behöver tills man står där och saknar det när man behöver använda de ;) 
 
Jag hoppas inte att jag håller på att bli förkyld eller nått nu... Det har svidit helt galet mycket i mina ögon idag! Får spader :( Kanske bara är trötthet eftersom jag knappt sov något inatt.. Vi får se imorgon, hoppas det är borta! Nä nu ska jag ta det lugnt och vara nöjd med mig själv över vad jag presterat idag! Man klarar mer än man tror! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0