Min röriga torsdag

Idag har det varit en rörig dag i Matildas huvud. Det har varit mycket att tänka på och sen är jag ju allmänt snurrig så det är ingen bra blandning! Fick ett tråkigt besked igår om en person som funnits i mitt liv framförallt när jag var yngre. Så denna dagen har tankarna varit hos dom. Jaja... Nu är jag hemma från jobbet och har satt mig i soffan. Ja här kommer jag nog sitta tills det är dags att gå och lägga sig;) Imorgon ska jag ta mig till Lomma och hämta ut mitt paket från Nelly!! Sen så ska jag kurera mig hela helgen och bara ta det lugnt så min kära magkatarr kan försvinna. Jag hoppas att ni har mått så bra ni bara kan idag :) 
 
 
Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0