En bra fredag

Woho det är helg och imorgon kan man sova hur länge man vill! Jag och Christoffer passar hans syster och hennes familj lägenhet så nu ska vi njuta av en fin och stor lägenhet!  Vi har äntligen fått i oss mat efter många om och men. Efter jobbet åkte jag ju till lomma och hämtade mina grejer från Nelly:) Allt var perfekt förutom skorna som var pågränsen till försmå, men det gick att trycka i fötterna så det var inge problem haha! Nu ska vi kolla på film och mysa! Hoppas alla har det bra och att ni i Falsterbo har skit kul för mig också som måste ta det lugnt. Hatar att ta det lugnt..:( Men men ibland behövs de:D Ha en super fin kväll!
 
 
Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0