Asså förlåt..

Hej på er! Alltså jag har verkligen inte hunnit eller kunnat blogga sen i måndags! Herregud va dåligt! Så bull att mobilbloggningen inte funkar, jag levde ju på den;) Jaja nu är jag tillbaks igen! Igår var jag hemma hos Sara med henne och Erica och åt lite mat. Vi hade sjukt mysigt på altanen när ja vi satt där och spelade spel med varandra på telefonerna, haha! Idag var jag på vårdcentralen imorse och tog lite prover. Fick utskrivet medicin jag ska ta.... Jag äter inte läkemedel så det är fett bull, men det får gå för den här gången. Varför jag inte gör det får bli ett helt annat inlägg! Ja och efter jobbet så cyklade jag till frisören och färgade och klippte håret. Alltså jag blev så sjukt nöjd! Det är exakt denna färgen jag velat ha hela tiden. Nu är jag riktigt glad!! Stack till lund efter och mötte upp brudarna i parken och hade lite mysig picknick. Nu är jag hemma och ska äta "snäll mat" så min mage blir nöjd den också:) Hoppas er dag varit faaaantastisk! Puss på er!
 
 
Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0