Vårtrött

Hej på er! Idag har jag varit skit trött haha. Verkligen helt off, men ändå haft en skitnajs dag. Började med ensambel, elevråd och håla med vänner. Ändå helt okej att ha håla idag. Känns så bra när det känns så. Mötte upp Erika vid centralen och gick till kulturen för att kolla om vi kan ha vår utställning och förhoppningsvis får vi ett svar på det redan imorgon. Efter det så hade jag miljökunskapslektion och sen blev jag bjuden på kaffe av Lotta på EH vid centralen. Skit soft! Satt och hade seriösa problem, men vad ska man göra! Kul va det iaf. Nu är jag hemma och tänkte försöka få i mig något att äta innan det är dags för en promenad med Lotta och Hedvig. Är inte alls hungrig... men nått ska jag ha i mig! Hörs sen!

Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0