Soooool :D

Hallå! Så skönt att vakna och upptäcka att det är sol ute. Dock inte lika kul att vakna och ha försovit sig. Men när det är så fint väder ute så glömmer lärare bort att bli sura för att man är sen. Måste ha med vädret att göra! Idag har jag iaf varit i skolan hela dagen. Egentligen lediga, men har haft musikalrep. Så dirr efter det åkte jag till träningen. Nu ska jag plugga och kanske baka en kaka. Imorgon ska jag köra halkan. Skit nervös! Hoppas att jag inte snurrar en massa...man sitter ju trots allt själv i bilen. Det blir säkert skit kul! Jag tycker att jag är värd lite kaka nu så får ta och baka en liten kladdis eller nått:)

Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0