Sjukt taggad

Hellu! För första gången så känner jag mig taggad på student och att sluta skolan. Vill verkligen starta upp något nytt i mitt liv som jag valt helt själv. Så nu när skolan snart är slut så är det ett ypperligt tillfälle för det ju! Har inte en aning om vad jag vill och kommer göra, men jag har du fortfarande tid på mig att komma på de. Känns skit skönt att det äntligen känns så. Har haft lite smått panik över att så många andra är säkra på vad de ska göra och att de tycker det är skönt att sluta. Men nu har jag den känslan också! Kan inte känna mig mer taggad.

Varit på konsert ikväll med päronen och sett Göran Söllcher (tror han stavar så..). En världskänd gitarist från sverige som är otroligt duktig. Han spelar klassisk musik och är helt otroligt grymm! Var lite drygt ett tag där, men efter pausen så var det mycket roligare att titta och lyssna på :)

Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0