Pepp dag!

Heej! Imorse när jag vaknade så kände jag inte direkt peppen. Så jag somnade om och gick till skolan efter lunch lagom till musikalen. Nu mår jag bra och ikväll blir det god mat hemma och sen malmö med fina människor! Det kan fan inte bli bättre. Imorgon ska jag kolla balklänning. Hoppas man hittar någon bra. Jag har en känsla av att jag kommer vara sjukt petig. Inte för att ja brukar vara det när det gäller sånt, men det här är viktigt:) Håller på att dö av hunger så ska hjälpa mamma nu tänkte jag så att det går fortare. Det är trots allt hennes födelsedag så att hjälpa till är det minsta man kan göra! Så stort grattis till min fina mamma :)

Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0