Nu är jag tillbaka!

Så skönt det var med en promenad. Prata av sig med bästaste och gå ut i friska luften gjorde sitt. Mår mycket bättre nu så ska nog klara av morgon dagen. Det blir tidig uppstigning med lite sång och paket för mamma. Så det är dags att sova nu snart. Ska ju inte utnyttja att jag känner mig piggare nu och sitta uppe för länge. Måste börja spara lite energi så man har att av, haha! Känns skönt att ha lite roliga planer inför helgen också. Får se vilka som blir verklighet. Ska åtminstone ut och kolla balklänging med Lådan och mamma :) Sov så gott!


Var tvungen att lägga upp en bild som gör mig glad och dom här två lyckas alltid göra mig just glad!

Peace & Love!

Kommentarer
Postat av: Erika

hope to see you in school imrn! :) puss

2011-03-10 @ 22:47:29
URL: http://erikalifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0