Balklänning!

Men hallu! Kom i säng rätt sent igår efter några öl så det var tufft att gå upp idag. Mötte iaf upp mamma och Lotta på triangeln kl13.00. Visade en klänning som jag tittat ut för nån månad sen redan och efter lite andra affärer så blev det den trots allt. Blev kär i den direkt och var precis så jag tänkt mig min balklänning. Perfekt! Tog lite bilder på hur den ser ut. Ni får tänka bort bhn bara för den ska ju såklart inte vara där på balen :) Den ska sys in också för den är lite stor.





Här han ni ryggen, tyvärr ser man inte de draperade på rumpan men det är skit snyggt!
Jag är sååå nöjd :D

Peace & Love!

Kommentarer
Postat av: My

Kollade på exakt den klänning fast i lila, var nästan påväg att köpa den, men var också tvungen att sy in den mega mycket! fan vad fin den är på dig! :)

2011-03-12 @ 20:02:13
Postat av: Erika

2011-03-13 @ 16:01:02
Postat av: Erika

Heting ;) Snygg dress :)

2011-03-13 @ 16:02:21
URL: http://erikalifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0