Både och

Men hallå på er i det fin fina vädret! Blev så glad när jag vaknade och såg hur soligt och fint väder det var ute idag! Åt frukost och sen tog vi oss ut i det fina vädret. Gick utan smink så hann till och med få lite färg i ansiktet. Helt otroligt! Tog bussen till bjärred och upptäkte att min cykel blivit stulen...igen. För typ ett år sen så blev min förra cykel stulen. Känns ju bra att folk inte har mer medkänsla och moral än så. Om någon ser en vit Monark någonstans slängd eller övergiven så snälla säg till mig. Så mitt humör skönk lite där, men snart kommer släkt hit och det blir middag så det blir nog en trevlig kväll ändå. Hoppas er dag varit bra och att ni inte fått någon otrevlig överraskning!

Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0