Så glad man kan bli

Som jag skrev igår så hittade ja min kärlek på Kids & Friends i Borgeby igår och idag tog jag mig tillbaka dit och köpte den. En helt underbar stickad blå tröja. Så nu är jag otroligt glad och det känns plötsligt mycket enklare att plugga, haha. Kommer bli dyrt om jag ska köpa en Ralph Lauren tröja varje gång jag ska plugga.. Får komma på någon bättre lösning på det hela. Så nu blir det till att plugga satan i gatan mycket så går provet förhoppningsvis bra imorgon. Detta kanske är min "Lucky sweater", vem vet. Får ha den på mig imorgon när jag skriver så får vi se :D. Det finns två tröjor kvar i str L om någon är intresserad, kostar 1895:- och sen är 70% rabatt på det!! Det är bara att slå till. Butiken hittar ni genom att klicka här!



Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0