Så är det

Sitter och funderar alldeles för mycket samtidigt som ja lyssnar på timbuktu. Igår kom jag fram till att jag vill gifta mig med Jason och det är väll inget problem? Får väll se hur det går med det. Det kanske är mitt öde detta år haha. Nej jag känner mig fan jävligt lycklig. Det är något med ett nytt år. Det börjar alltid bra och man känner sig alltid återuppstartad. Sjukt skön känsla! Samtidigt ligger det alltid något där och gnager, men inte lika mycket när nystarten har kommit igen. Ikväll ska ja umgås med Christoffer och kanske en sväng inom gården där nördarna sitter och lanar. Jag vill ha stockholm och sommar. Saknar barfota kvällarna. Det är då gatubarnet kommer fram inom mig och det är en så fin känsla. Nu spinner jag iväg här och har totalt lämnat ämnet jag tänkte skriva om först. Så är det och nu så ska jag fortsätta tänka på fina saker och snart äta pizza! Hoppas ni är lika lyckliga som jag är för det är ni värda :)



Peace & Love!

Kommentarer
Postat av: Marie

Dock är Jason redan gift ;)

2011-01-03 @ 09:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0