Hur svårt kan det va?

Ja vet inte hur många gånger denna veckan jag skjutit upp saker jag måste göra. Jag har ändå pluggat lite, men långt ifrån så mycket som jag skulle behöva. Varför gör man alltid såhär? Tvätten har legat i flera veckor och högen har bara blivit större och större. Nu har jag inget kvar att ha på mig så var tvungen att slänga in en maskin. Istället för att sprida ut det och ta det lite då och då så väntar jag alltid in i sista minuten och har en massa på en gång. Att man aldrig lär sig. Eller man lär sig nog av varje gång men man är fortfarande för lat för att göra det. Det finns ju så mycket roligare saker att göra som hela tiden går före. Efter en hel dag liggandes i sängen och kollat vänner så har jag äntligen tagit mig i kragen och tvättat. Måste ha något att ha på mig, haha. Ikväll bär det av till kära Malmö till västra hamnen. Erika har ju fyllt 19 så de ska firas med middag hos henne. Sen får vi se vart alkoholen tar oss. Hoppas att ni inte är lika duktiga på att skjuta upp saker som jag och att ni också kommer att få en trevlig kväll.




Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0