Där ser man

Idag blev det uppstigning tidigt (iaf förhållandevis till när ja gick och la mig (: ). Började storstäda och gjorde jätte fint, sen blev det lunch med nybakade bullar som mamma stått och bakat hela förmiddagen. Dom var riktigt goda. Sen körde jag och mamma iväg en runda till svenska hem och beställde ett soffbord. Vidare till Borgeby Kids & Friends. Det är ett ställe jag verkligen inte gillar, men trots det så hittade jag ett linne som va fint. Jag fann min stora kärlek där också.. En riktigt fin stickad mörkblå tröja. Men men de får kanske bli en annan gång. Nu ska ja kolla ett avsnitt vänner innan jag sätter igång med pluggandet. Hoppas dagen varit bra och fortsätter i den riktningen :)


Tommy Hilfiger linnet jag hittade :)

Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0