Damn

Jag har varit utan min kära dator nu i några dagar och det har faktiskt känts rätt skönt. Men nu är jag tillbaka igen iaf och har helt snöat in på att flytta. Vet inte alls vart jag vill flytta. Innan var jag helt säker på Stockholm, men eftersom det är så jävla jobbigt med lägenheter där så börjar jag överväga andra städer. Göteborg lockar lite också och är inte så långt från mamma och pappa, haha. Däremot New York som är ett annat alternativ är jävligt långt bort. Jag känner att jag verkligen vill leva lite storstadsliv nu och byta miljö och det är väll det viktigaste. Får väll se hur det blir med det. Idag har jag sovit bort hela dagen och det var väldigt skönt. Imorgon tar jag tag i mig själv och gör lite vettigare saker. Hoppas ni haft en bra och meningsfull dag :)

Stockholm - Fridhemsplan

 

Peace & Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0