Dags igen!

Då var det ännu ett nytt år och det är dags att ta tag i saker och ting. Undra vad man ska åstakomma detta året. Förhoppningsvis så kommer det att bli ett händelserikt och spännande år, men det är väll upp till mig att se till att det blir så. Finns alltid så mycket man vill förbättra eller göra när ett nytt år drar igen. Jag tar det som det kommer och planerar in de viktigaste sakerna och ut efter de så får man se vad som händer. Känns inte så lönt att spekulera en massa angående något som kommer hände. Idag mår jag bra förutom febern som försvann lite igår och kom tillbaka idag igen. Ingen bakfylla iaf eftersom jag höll mig nykter igår. Ett glas champagne vid 12slaget annars inget. Känns otroligt bra att vara en av de få som faktiskt mår bra idag, haha. Nu har jag legat och segat hela dagen i sängen och inte ens orkat ta mig upp för att äta något. Jag tänker fortsätta med det ett tag till hade jag tänkt. Hoppas ni inte mår allt för dåligt idag och att ni kan njuta av den första dagen på det nya året med nya möjligheter :)

Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0