30/1

Har inte skrivit något på hela helgen, men det beror på brist på något att skriva om och ingen lust heller direkt. Igår så stod jag på Gymnasiemässan i lund i Spykens monter. Kändes en aning onödigt eftersom mitt program ändå försvinner, men det var kul ändå. Proppade 95:or med info om hur det är att gå på Spyken istället. Glad att slippa gymnasievalet. Nu är det universitetsval istället som f*ckar upp hela huvudet istället. När jag valde till gymnasiet så var det ett lätt val för mig. Det var helt självklart att gå teater! Nu får jag väll mitt svåra val istället. Valet man gör nu påverkar framtiden mycket mer än vad gymnasievalet gör och det är det som är det svåra. Det finns alldeles för mycket att välja på och det är mycket man vill läsa. Men man behöver ju inte bestämma sig direkt. Jag tror att man en dag vet vad det är man vill och då kan man bestämma sig. Varför skynda fram det och kanske ångra sig sen?




Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0