27/1

Dagen började med en liten försovning och stress. Hann med bussen efter den jag skulle tagit så kom i tid iaf. Jag och Erika skulle ha möte med vår handledare så det var bäst att vara i tid. Värst vad mycket möten de varit den senaste tiden. Vi fick tipps om ett galleri i Lund som vi kan ha vår fina fotoutställning på. Gick dit för att kolla och såklart va det inte öppet utan man var tvungen att boka tid med honom. Där vi tänkt ställa ut heter Martin Bryder Gallery. Så vi får se hur det blir med det. Visade sig att lektionen sen var inställd så det vara bara att ta sig hem igen. Såklart tappade man busskortet på bussen sen så man inte kunde ta sig tillbaka, men det har jag fått tillbaks nu. Nu väntar lite uppgifter som man dragit på sig under dagen som ska göras. Det har varit en helt underbar dag och solglasögonen åkte fram. Nu ska det bara bli lite varmare så blir ja glad! Eller vad tycker ni?


Tog på mig lite sommarkläder idag eftersom det var så fint väder, värmen kanske kommer fortare då? :)

Peace & Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0