Sur men bra

Hej! Imorse vaknade jag på väldigt dåligt humör. Blev lite bättre under dagen, men inte mycket haha. Trots att jag var så sur så va Christoffer tålmodig och söt som vanligt. Han gjorde två jätte fina och super goda mackor med köttbullar, rödbetssallad och sallad på till mig och en liten gurka på toppen. Sen hjälpte han mig att plugga lite också! Förstår inte hur han stod ut med mig idag :) Tog bussen hem och kollade lite vänneravsnitt innan det var dags att bege sig till träningen. Och träningen gick som den gick. Har pluggat resten av kvällen och nu är det paus till imorgon för då har jag 5timmars håla som vanligt och gott om tid att plugga :) Hoppas ni haft en fin dag!

Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0