Gossip girl

heej på er, det var inte igår! Har varit otroligt upptagen hit och dit och när jag väl haft paus så har jag inte orkat skriva. Har under de senaste dagarna funnit ett nytt beroende som ska ta över efter vänner nu när jag snart sett igenom alla säsongerna. Det är Gossip girl som det får bli nu! Jag som aldrig trodde jag skulle titta på de,haha!

Just nu sitter jag här skit nervös och undrar vad jag har gett mig in på imorgon. Har blivit övertalad och ska fullfölja planerna. Vad jag har för planer avslöjar jag inte än! Lite ångestframkallande, men vi tjejer ska ha jävligt kul och det är det viktigaste. Nej nu är det stopp. Ingen mer info om det här ;)



Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0