Who says

Idag är en funderar dag. Jag tenderar att ha rätt många sådana dagar den senaste tiden. Måste ha en del att fundera över. Jag är otroligt förvirrad och har ingen aning om vad jag vill. Jag försöker hitta min väg fram och saker som kommer ivägen och förvirrar mig gör det inte lättare att hamna rätt precis.  Men jag kämpar på med hopp om att lösningen kommer fram på vägen. Jag som trott att jag hittat rätt så många gånger och varenda gång har det visat sig vara något annat. Så frågan är om man någonsin hittar det bästa för en eller om man nöjer sig för att man tror att det inte finns bättre. Jag tänker fortsätta gå frammåt tills jag hittar min väg och det perfekta som alla letar efter. Jag ska bli en av alla andra, men på mitt egna sätt:)

John Mayer - Who Says

 



Peace & Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0