Sugarfree

Nu har man äntligen semester och direkt efter jobbet i måndags gick jag ner på stan och träffade Christoffer och Oscar. De satt och åt på Jensen och medan de gjorde de så shoppade jag lite. Blev ett linne och en svart klänning. På kvällen blev det en rund med bilen till bla Dalby stenbrott och till Max :) Igår så vaknade jag upp med min sötnos och han åkte till Svedala nästan direkt för att besöka jobbet. Jag cyklade hem och solade och sov en stund innan han kom tillbaka igen. Vi hämtade upp Jacob och Marcus och stack till havet och badade. Sen blev de mys resten av kvällen med spel och film.

Idag har jag bakat scones! Så himla gott det är, helt sjukt. Dom blev riktigt goda :) Så nu ska jag bara ta det lugnt tills Christoffer kommer hem.

Här Kommer lite utlovade bilder!






En massa bilder på de nya kusinbarnen, visst är dom för söta!


Dalby Stenbrott


På max

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0