Sommarblogg eller nåt?

Detta har blivit någon slags sommarblogg tycker ja. Det är väll för det är då ja har tid att skriva och de händer en massa. Så de får väll bli en blogg som endast existerar på somrarna antar jag :)
Eftersom jag inte har så mycket bilder att uppdatera med så får det bli en gammal från förra sommaren.

Igår kväll så grillades de hemma hos Oscar. Sen blev de en biltur till någon sjö där vi badade. Riktigt härligt! Trodde aldrig att jag skulle sätta min fot i en sjö. Så nu är jag stolt över mig själv! Efter det så åkte vi till lund och köpte Ben & Jerrys. Skit mysig kväll :) Just nu sitter jag på jobbet och vad som händer efter det är inte påkommet än.




Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0