Ett sista ryck



Igår åkte jag tillbaka till skåne efter en härlig helg med en del av släkten. Åkte direkt till sötepöte när jag kom hem och kollade på "My new BFF" med Paris Hilton. Det är nog det mest patetiska programet..Men nog om det. Lite senare åkte vi till sjön (som ja fortfarande inte har någon koll på vad den heter) och badad. Efter det blev de donken (Mc Donnalds). Till bjärred igen och sen nästan direkt till malmö för att sova hos Lådan. En bra dag helt enkelt! Kom i säng alldeles för sent och gick upp alldeles för tidigt. Jag var på jobbet redan 06.20! Hur kom detta sig? Men jag är stolt :) Nu ska jag jobba vidare och njuta av sista dagen på jobbet för sen blir det 5 veckors ledighet!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0