men va faeen

Denna dag har gått helt snett. För det första glömde jag att ställa klockan imorse och vaknade av att mamma ringde. Knappt hunnit sova något eftersom sjukdommen tog över med en massa hosta och liknande. Missade att höra av mig till traffikskolan så de jagade mamma och undrade vart jag va. Hörde av mig och somnade om och sov i stort sett resten av dagen. En arg och irriterad pappa kom och hämtade mig i malmö och körde mig hem. Kom hem och fann Christoffers nycklar i min jackficka som han varit av med några dagar...bra där! Så efter det gav jag upp denna dagen och la mig i sängen och åt en massa godis och risalamalta (stavas de så?). Nu ska jag strax sova igen så att jag blir så frisk jag kan till nyår. Imorgon blir det frukost på Espresso House i Lund som egentligen skulle varit idag, men så kan det gå ibland. Hoppas att er dag inte gett er motgång och att ni mått bra idag :)



Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0