Jultider

Måste säga att det är så skönt att det är jul. Jag är nöjd med mina julklappar jag inhandlat och tror att de kommer uppskattas. Det jag är mest nöjd med är att snön är här i år på självaste julafton! Det gör mig väldigt glad :) Svårt att välje en sak man tycker mest om på julafton. Många tycker maten är det bästa och en annan tycker kalle anka, men det jag ser fram emot varje år och som jag gillar aldra mest är Karl-Bertill Jonssons julafton. För er som aldrig har sett den är det ett måste att bänka sig framför tvn imorgon kväll kl 19.00! En fin teknad julsaga från 1964 som gjordes till film 1975. Jag och mamma sitter alltid där varje år och ser denna julsaga och man tröttnar aldrig. Riktigt fin med ett underbart budskap :)



God Jul till er alla och hoppas ni får en fin och mysig julafton med era nära och kära imorgon.

Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0