Älskade vän

Detta inlägget är helt och hållet dedikerat till en person som betyder enormt mycket för mig och är den absolut finaste människan jag vet. Jag älskar dig och kommer alltid att älska dig. Jag kommer se till att jag får vara en del av ditt liv för utan dig så står jag ostadigt. Aldrig träffat någon som är så lik mig tidigare. Du är som min spegelbild och du har lärt mig och lär mig mycket varje dag och det är jag oerhört tacksam för. Jag vill tacka dig för att du är en så fin människa, alltid bryr dig om mig, står ut med mig när jag är jobbig och framförallt för att du älskar mig. Christoffer Larsson jag kommer aldrig att släppa taget om dig för jag skulle gå under om jag förlorade en så viktig och betydelsefull bästa vän som du.





Älskar dig nu och föralltid mina fina vän.


Peace & Love!

Kommentarer
Postat av: Gunilla Schåman

de va fint :)

2010-12-30 @ 19:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0