Kingdoms of experience

Idag har jag varit på mn första lektion på bilskolan. Det gick riktigt bra och Armend(min lärare) gav mig till och med pluss i kanten! Kan det bli bättre på första försöket :)? Åkte hem från lund och hoppade nästan direkt in i bilen och åkte till Center syd. Skulle köpa en långklänning som Kenza la ut på sin blogg, men den var slut. Konstigt nog..he..he. Så nu är jag hemma och ska chilla med Syd Arthur på hög volym :) Sen åker jag hem till Emilia i Hammarlunda och har de mys! Avskednings träff för henne :'( Jaja men hon kommer tillbaka, om inte USA snor henne!


Crazy-gay-couple
haha Jag och Emilia när vi vann utklädnings tävling på skolan :D

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0