Ut i skogen!

Nu har jag packat och fixat så nu ska jag snart cykla bort till gården.Vi ska ut i skogen och mysa! Hoppas de inte blir allt för kallt inatt bara!Kommer fotas en del så bilder kommer upp på söndag eller något.Såfort ja har tid iallafall :)

Ikväll ska de ätas onyttigt ,ÄNTLIGEN! Jag och Anna har haft en bra vecka.Inget godis ,inga kakor och ingen skräpmat ,saft liknande.Allt som inte är bra helt enkelt.Men ikväll så får ja äta lite! Sen är det tillbaka till den tuffa veckan.Skrämande hur mycket socker och annat onyttigt om dagarna annars..Något alla bör tänka över kanske.De handlar inte alltid om att det syns på utsidan att man äter dåligt.Insidan mår dåligt utan att de syns! Tänk på de!:)
Nu ska jag fixa de sista och sen cykla.Ha en bra helg!

Sweet Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0