Skogsmulle

Igår kväll kom vi tillbaka från skogen igen.Kommer inte ihåg vad stället hette men de låg ovanför kristianstad iallafall.Vi sov i ett jätte mysigt fast vindskydd och gjorde massa mat och hade de mysigt. Jola hade med sig gitarren också så vi spelade och sjöng jätte mycket.Så man kan säga att de vi gjorde var att vi åt och sjöng,haha.Det var sjukt härligt och inte alls så kallt som jag hade förväntat mig.Det regnade inte så värst mycket heller.Jag älskar att komma ut i skogen.Det gör mig glad och lugn.Det blev inte så mycket bilder eftersom jag var dum nog att glömma formatera mitt minneskort innan jag började fota.Så de fanns bara plats till några bilder.


























De regnade lite här!

Sweet Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0