Felplacerad

Jag är så trött på alla dessa lärare som är så missplacerade.Som verkligen inte kan lära ut eller tycker om det.De som blir irriterade eller arga när man frågar något.Behandlar elever som om dom vore korkade.Det gör att man tappar intresset och bygger upp ett hat mot ämnet.Det känns som att många är lärare bara för sakens skull eftersom att det låter smart och bra.Jag tycker synd om alla som råkar ut för dessa lärare, men främst tycker jag synd om lärarna som helt enkelt har valt helt fel jobb och bara förstör för andra utan att själva veta om det.De borde få veta att de gör fel ,men ingen vågar säga något och jag förstår för det gör inte jag heller.De har ju trots allt ägnat sitt liv åt det och utbildning.Vem vill krossa en framtidsplan för någon?



Kommentarer
Postat av: Tess

jag håller med dig :/ jag har en kompis som sa emot en lärare och fick gå till rektorn och en massa skit... och du kan nog gissa vilken mattelärare det var :P du är fin <3

2009-10-07 @ 10:42:05
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0