Sunshine

Helt glömt bort att skriva om att i söndags var Ola Salo sommarpratare i radio.För er som inte vet så är Ola min största förebild tillsammans.Ola har betytt och betyder väldigt mycket för mig.Dels för att vi har många lika åsikter och tankar angående livet och liknande! Men den största anledningen är att vi brinner för musik.Iallafall programet i söndags var väldigt intressant och även om man gillar eller inte gillar Salo så tycker jag man ska lyssna på det!Det finns på  www.sr.se.Musiken i programmet är väldigt bra.Låtlistan på låtarna som spelas finns också där. Nu ska jag sova för imorgon är de promenad i skogen som gäller!Det ska bli mysigt! Uppdatering imorgon kväll när jag är hemma igen.

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0