Picture day!

Idag har man slappat halva dagen och sen åkt en sväng till lund med familjen för lite inköp.Dagens inköp blev en ny kamera, Canon Ixus 95 is.Ett minneskort med 4G minne blev det även.Var inne på Nova Lund också och köpte Doves nya deo "Hair minimising".Den ska tydligen göra håret under armarna tunnare.Vi får väll se hur vida bra den fungerar.Det återstår att se! Proffs hårspray blev det också.Vet inte hur länge jag tänkt köpa det men har alltid glömt.Så nuhar jag äntligen hårspray igen :) När vi kom hem pilla jag med min kamera och föräldrarna gjorde mat.Grillat är alltid underbart! Man borde grilla året om. Vi åt ostbricka efter de så nu sitter jag här helt propp mätt.Men får väll skylla mig själv när jag är så galen i ost ,haha!


Finns inget bättre än ost och vindruvor!


Deon och hårsprayet jag inhandlade idag.


Dagens look!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0