Gaylicious

Jag vill va i stockholm just nu! Pride är i full gång. Har aldrig varit där ,men det verkar vara så roligt.Nästa år kommer jag att åka dit till hundraprocent! Häng med mig alla som vill. Starcube är där och han bangar ju ingen att träffa. För er som inte vet vem denna Starcube är så är han en kille från kalmar.Han heter egentligen Christoffer.Nu mer bor han i Stockholm.Han står verkligen för vad han tycker och hur han är.Det beundrar jag honom verkligen för.Trotts allt hat och dumma kommentarer han möter varje dag så är han fortfarande lika stark.För er som vill besöka hans blogg så hittar ni honom på www.metrobloggen.se/starcube.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0